Zombi Zombi
116
BLOG

ZOMBI NA DZEŃ KOBIET

Zombi Zombi Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Na melodię Nie mogę ci wiele dać Perfektu:

 

Słuchaj miła ma, jeśli siłę masz

Chcę Ci jedno rzec, nie idź precz

Bo dziś jest ten dzień, a więc wyjdź przed sień

Wystaw but przed próg, chociaż czub

 
Ref.

Nie mogę już udawać

Nie mogę już udawać

Bo ja, nie chcę tu zostać sam

Nie mogę już udawać

Nie mogę już udawać

Chodźmy spać…

 
Te lata z Tobą, babką morową

Wyjątkowe są, jak „ę” „ą”

Wiele cudnych lat, bo nie liczę strat

Poszarpanych szat, szach i mat


Ref.

Nie mogę już udawać

Nie mogę już udawać

Bo ja, nie chcę tu zostać sam

Nie mogę już udawać

Nie mogę już udawać

Chodźmy spać…

 
Twój niezwykły wdzięk, oraz szczęki szczęk

Prześladują mnie, w każdym śnie

Wręczam Ci ten kwiat, choć niewiele wart

I nie mów już źle, Ty o mnie…

 
Ref.

Nie mogę już udawać

Nie mogę już udawać

Bo ja, nie chcę tu zostać sam

Nie mogę już udawać

Nie mogę już udawać

Chodźmy spać…

Zombi
O mnie Zombi

Jeszcze się trzymam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości